Linegraph

6 نکته نانوشته در طراحی بنر

هدف اصلی طراحی بنر دستیابی به کلیک بیشتر است. شما باید ترافیک سایت را با هر چه بهتر طراحی کردن تبلیغات بنری افزایش دهید. در ادامه به معرفی 10 روش برای طراحی بهتر و افزایش بازدید میپردازیم.

1- از اندازه های استاندارد َدر طراحی استفاده کنید.

با توجه به سیستم تبلیغاتی گوگل و اندازه های طراحی بنر مرسوم در ایران بهترین سایز ها برای طراحی بنر تبلیغاتی موارد زیر هستند :

468 در 60

728 در 90

300 در 600

300 در 250

336 در 280

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2– بنر را در مکان مناسبی در سایت قرار دهید

تبلیغات بنری باید در مکان مناسبی در وبسایت نمایش داده شود. معمولا نمایش بنر در محدوده رابط کاربری یا دکمه های کنترلی و مکان هایی که کاربر با ورود به سایت حداقل یک بار از آن بازدید میکند بهترین مناطق برای قرار گیری بنر هستند.

 

3– هدف از طراحی را حفظ کنید.

در طراحی هر گونه بنر تبلیغاتی سلسله مراتبی باید حفظ شود. پیاده سازی این مراتب یک امر ضروری است و پایه هر بنر را تشکیل میدهد. در زیر به بررسی سه مورد مهم ازین اهداف میپردازیم

1- استفاده از لوگو شرکت

لوگو معرف کسب و کار شماست در طراحی بنر سعی کنید لوگو را در بنر بگنجانید. این امر تاثیر مطلوبی بر بازدید کننده از سایت شما خواهد داشت زیرا در صورت خرید

آرم شرکت شما را به یاد دارد و در ذهن بازدید کننده نقطه ای مثبت نسبت به اصالت کسب و کار شما پدید می آید.

 

2-  قیمت را ابتدا در بنر بگنجانید

قیمت بهترین و پرفروش ترین محصول خود را با استفاده از عباراتی چون “تخفیف 40 درصد ویژه” یا “محدود در عرضه” در بنر قرار دهید. در طراحی بنر کلی عمل نکنید. سعی کنید قیمت ها را در بنر بگنجانید. شما باید چیزی برای ترغیب بازدید کننده در کلیک کردن روی بنر خودتان داشته باشید.

3– هدایت درست لینک بنر

لینک خود را در بنر به گونه ای قرار دهید که کاربر به پرکاربرد ترین صفحه شما ارجاع داده شود و مسیرش کوتاه شود. به مثال زیر دقت کنید :

کلیک روی بنر * تعرفه ها

کلیک روی بنر * صفحه اصلی سایت * تعرفه ها

این کار نشان از عملکرد حرفه ای شماست.

 

4- بنر را ساده و خلوت کنید

بازدید کنندگانی وجود دارند که به محتوای بنر های شلوق دقت نمیکنند یا به طور عامیانه حال نگاه کردن به تبلیغات را ندارند چون برای هدف دیگری در سایتی هستند که شما تبلیغ خود را در آن گنجانده اید. و بعضی کاربران که هدف ازین مطلب هستند کاربرانی اند که فقط یک لحظه به بنر نگاه میکنند. طراحی یک بنر ساده و خلوت در عین زیبایی میتواند تاثیر بسیار مطلوبی در جذب اینگونه افراد داشته باشد.

5- یک فریم مشخص برای بنر خود داشته باشید

در طراحی هر تبلیغاتی بهتر است یک حاشیه 1 پیکسلی قرار داده شود. زیرا معمولا چشم انسان به یک صفحه که دارای فریم مشخص است قفل میشود. البته باید مطالب دیگری را نیز مدنظر قرار دهید. توجه بک گراند قسمتی که تبلیغ را در آن قرار می دهید نیز مهم است. اگر رنگ های روشن و سفید غالب بنر را تشکیل میدهند استفاده از این نکته میتواند بسیار مؤثر باشد.

6- متن را قابل خواندن طراحی کنید.

اندازه های هدینگ ها را بیشتر از متن اصلی کنید، از فونت های لاغر استفاده نکنید، اندازه متن را به زیر 10pt نرسانید همچنین از کاراکتر هایی که قابل خواندن هستند استفاده کنید.

 مثال غلط

مثال غلط در طراحی بنر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *